کلیسای تاریخی ناپوشته

تاریخ ثبت در سایت : 1393/6/1
مدت زمان : ساعت و دقیقه
بیشترین ارتفاع :
تجهیزات یا تخصصها : وسایل معمولی کوهپیمایی از قبیل : کفش مناسب ، آب ، وعده غذایی

توضیحات : از آنجایی که ما برنامه را از تبریز شروع کردیم و فاصله نسبتا زیادی از تبریز تا مبدا محل پیاده روی هست یا باید برنامه شبمانی در منطقه را داشته باشیم ، که این امکان علاوه بر چادر با توجه به نزدیک بودن به قلعه بابک که مقصد بسیاری از مسافرین است به شکل های مختلف از جمله هتل ، اتاق اجاره ای ، کانکس ، کمپ و... در منطقه وجود دارد. یا اینکه از تبریز زودتر حرکت کنیم . ( چیزی حدود سه ساعت از تبریز تا کلیبر فاصله هست ، و فاصله کلیبر تا مبدا حدود نیم ساعت. )
ما نرسیده به روستای ناپوشته از مینی بوس پیاده شده و مسیری حدود دو ساعت را در پیش گرفتیم تا به کلیسا رسیدیم ، حدود ساعت یک ظهر در کلیسا بودیم و در آنجا اتراق کرده نهار خوردیم ساعت 5:30 از محل حرکت کرده مسیری حدود یک ساعت ، باز به صورت سرازیری را ادامه داده تا به روستای نا پوشته رسیدیم.
دسترسی به آب تنها در برگشت و در نزدیکی روستا از طریق چشمه ای در سمت چپ پاکوب وجود دارد و تا آنجا چشمه ای وجو ندارد پس توصیه می شود برای کل روز آب به همراه داشته باشید.