قله قوچگر - دیزباد بالا - نیشابور

ارتفاع : ۲۸۹۰ متر
سختی مسیر (۱۰-۱) : ۵.۵
جمعه : ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
در مورخه فوق ساعت ۵:۱۵ دقیقه به اتفاق آقای حضرتی و همسر گرامی به سمت روستای دیزباد در فاصله ۷۲ کیلومتری شهر نیشابور حرکت کردیم و در ساعت ۶:۳۰ دقیقه به روستای دیزباد رسیدیم و بعد از طی مسافتی حدود ۱۵ دقیقه به نقطه شروع کوهپیمایی رسیدیم.هوا بسیار عالی و دل انگیز بود و با گذشت ۱:۳۰ دقیقه تقریبا بیشتر از نصف مسیر را رفتیم و برای صبحانه توقف کردیم،بعد از ۴۰ دقیقه توقف برای صبحانه به سمت قله حرکت کردیم و در ساعت ۹:۵۰ دقیقه به #قله #قوچگر در ارتفاع ۲۸۹۰ متری رسیدیم.خدارو شکر مسیر سبک و خوبی بود و بعد از استراحت کوتاه وصرف میوه به سمت پایین حرکت کردیم.در اواخر مسیر بودیم که چشمه آبی ( البته فکر میکنیم اوایل سال جاری باشد)در کنار استخر آب برای چای توقف کردیم و بعد از خوردن چای به سمت ماشین راه افتادیم . ساعت ۱۲:۴۵ به سلامت به ماشین رسیدیم و با رقم زدن یه خاطره خوش و تجربه ای دیگر به سمت نیشابور حرکت کردیم.روز خیلی عالی و هوایی بینظیر بود
جای همه دوستان خالی
امیدوارم روزی برسه تعدادمون اونقدر زیاد بشه که با سواری نشه جایی بریم.