قله زنهان ،بیستون،بیستون زا در یک روز

مدت زمان : ساعت و دقیقه
بیشترین ارتفاع :
تجهیزات یا تخصصها :

توضیحات : گزارش صعود به سه قله زنهان،بیستون ،بیستون زا در تاریخ پنج شنبه 27آذر ٩٩راس ساعت ۴/٣٠دقیقه از کرمانشاه به سمت روستای سنقر آباد (پنج کیلومتری شهر بیستون )حرکت کردیم حدود ساعت ۵/١۵ از روستای سنقر آباد از مسیر ایل دره به سمت اولین قله زنهان به راه افتادیم و قبل از رسیدن به میدان بیستون مسیر سمت راست را به پیش گرفته و با طی کردن مقداری سینه کش کوه، برف کوبی شروع گردیده و دوستان به نوبه مسیر را برف کوبی نمودند و حدود ساعت ٩/٣٠دقیقه به قله زنهان رسیدیم و پس از انداختن تعدادی عکس یادگاری که قله مملو از ابرهای زیبایی شده بود و تابلو قله یخ زده بود ساعت ١٠/٣٠دقیقه به سمت میدان بیستون به راه افتادیم به دلیل عدم راه مناسب قله زنهان بخصوص زمان برگشت مجبور شدیم با احتیاط بیشتری حرکت کنیم و حدود ١٢ظهر میدان بیستون رسیدیم که پس از صرف نهار ساعت ١٢/٣٠دقیقه به سمت قله پوشیده از برف ناشی از بارش دیشب که بسیار ابرناک هم شده بود به را افتادیم و با تلاش دوستان ساعت ٢/٣٠دقیقه ظهر بر قله بیستون پای نهادیم که پس از انداختن عکس های یادگاری به سمت قله سوم بیستون زا به راه افتادیم و ساعت ۴/٣٠دقیقه آخرین قله را نیز صعود کرده و از مسیر میش ره به سمت پلیس راه حرکت کرده و حدود ساعت شش عصر به پلیس را ه کرمانشاه رسیده و عملا برنامه به پایان رسیداعضای گروه صادق احمدی شهرام زارعی علی قره ویسی رضا طبری

ثبت فایل از : صادق  احمدی

Shahram Zarei

1402/6/6
درود بر آقا صادق عزیز ، یه برنامه خوب و بیاد ماندنی بود ، سپاس بابت مدیریت خوبت رفیق 🙏