قله ملکوه خراسان رضوی تربت حیدریه

تاریخ ثبت در سایت : 1397/10/9
مدت زمان : 10 ساعت و دقیقه
بیشترین ارتفاع : 3013
تجهیزات یا تخصصها : لباس فصل – لوازم شب مانی – یک طول طناب 60 متری – لوازم خوراک پزی – 6 عدد کوییک درا – کارابین پیچ – هارنس – کتونی سنگ و یا کفش اسپرتکس – کلاه کاسکت – خود حمایت – کارابین پیچ 4 عدد – ابزار فرود و حمایت – نوار اسلینگ 120 2 عدد

توضیحات : روز اول با خودرو شخصی به کدکن و از آنجا به انتهای جاده خاکی منتهی به استارت پیمایش رسیدیم . بعد از پیمایش دو ساعته به محل شب مانی و مجاورت دشت زیر قله رسیدیم و در همان محل شب مانی کردیم .
روز دوم :
از مسیر تابستانی زیر قله و عبور از تنگه ای سنگی به پای کار صعود قله رسیدیم و بعد از صعود سرطناب تغریبا 30 متر با درجه سختی 9 در نظام یوسیمیتی به محل کارگاه رسیدیم و با ایجاد طناب در کارگاه آماده اقدام به حمایت از بالا برای نفرات بعدی کردیم . سپس بر روی یال سنگی منتهی به قله و حمات از طریق سیم بکسل های از قبل آماده شده تا خود قله به قله رسیدیم و در بازگشت مجدد از همان مسیر تا پایین کارگاه فرود آمدیم و از مسیر زمستانی اقدام به بازگشت کردیم .