خط الراس کهار به ناز کوچک

مدت زمان : 40 ساعت و 0 دقیقه
بیشترین ارتفاع : 4050
تجهیزات یا تخصصها :

توضیحات : برنامه در تاریخ29فروردین ماه 1403در هوای بهاری و مطبوع برنامه به تعداد53نفر در ساعت17:35دقیقه از روستای کلوان درمنطقه پل خواب استان البرز شروع شد.
درطول مسیر حرکت به سمت پناهگاه یک چشمه وجود دارد مسیر حرکت به سمت پناهگاه بی خطر و با شیب ملایم و در بعضی از نقاط شیب بیشتر میشود ساعت20:55به پناهگاه رسیدیم وچادرها را روی برف برپا کردیم.چشمه اطراف پناهگاه دراین فصل وجود ندارد آب مورد نیاز باید از طریق برف آب کردن تامین شود.
صبح روز 30فروردین ساعت5:30حرکت از پناهگاه به سمت قله کهار شروع شد و کل تیم ساعت 8به روی قله کهار بودیم بعد از گرفتن عکس به پایین قله آمدیم و استراحت کردیم درساعت10 واز خط الراس به سمت قله ناز کوچک حرکت کردیم مسیر خط الراس دارای برف بیشتری میباشد و بعد طی کردن چند شیب در ساعت13:30دقیقه رو قله ناز کوچک بودیم بعد از گرفتن عکس سریع ارتفاع کم کردیم و از همان مسیر رفت به سمت پناهگاه حرکت کردیم وساعت19:30دقیقه به پناهگاه رسیدم وشب را درچادر سپری کردیم.
صبح روز 31فروردین ساعت 8صبح حرکت از پناهگاه به سمت روستای کلوان آغاز شد و در ساعت9:30دقیقه برنامه در روستای کلوان به پایان رسید.