قله بردو فریمان - 1403/01/22

تاریخ ثبت در سایت : 1403/1/25
تجهیزات یا تخصصها : باتوم- لباس فصل - آب حداقل دو ليتر در فصل گرم

توضیحات : با سلام
در ساعت پنج صبح 22 فروردین 1403 ( روز عید فطر ) در غالب تیم دو نفره ( بهمراه جناب مهندس بیات مختاری )از مشهد حرکت کرده و به سمت شهرستان فریمان در جاده ادامه مسیر دادیم پس از عبور از شهرستان فریمان به شهر کوچکی به نام کاریز نو میرسیم وارد کاریز نو میشویم با استفاده از تابلو راهنمای منطقه به سمت روستای بردو ادامه مسیر میدهیم بعد از رسیدن به روستای بردو تقریبا دو کیلومتر از مسیر خاکی انتهای روستا به سمت دامنه کوه ادامه مسیر داده و در آنجا محل استارت پیمایش به سمت قله بردو میباشد .

نقطه ای که شروع استارت و محل پارک ماشین است را مشخص کردم ولیکن چنانچه ماشین مستحکم تری دارید تا پانصدمتر جلوتر هم امکان پارک خودرو ممکن می باشد
ساعت 8 و 30 دقیقه صبح جهت صعود استارت زدیم
در مسیر چشم اندازهای زیبایی وجود دارد که با توجه به فصل بهار این صعود انجام شد این چشم اندازها دوچندان زیباتر بود
با قدم ما که دو نفر بودیم و هماهنگ ، طی چهار ساعت به قله رسیدیم و بعد از صرف نهار در ساعت 13 جهت برگشت شروع کردیم و بعد دو ساعت در محل شروع پیمایش بودیم

تقریبا در تمام مسیر انتن دارید و در برخی از نقاط اینترنت LTE هم در دسترس است

نکته خاصی وجود نداره و صعود خوبی پیش رو خواهید داشت انشالله

شایان ذکر است به نظر نمیرسد صعود به این قله در فصول گرم مناسب باشد
در پایان برنامه ترک برنامه توسط سایت www.gpsvisualizer.com ویرایش و اصلاح گردیده است