ورجین - از امامه (زمستانه)

امتیاز :   5   :   5
نام : ورجین - از امامه (زمستانه)
نوع فعالیت : کوه نوردی
استان : تهران
میزان سختی : ● متوسط
مسافت : 12 KM
برنامه : 1 روزه
مناطق : تخران- جاده امامه به راحت آباد
بهترین زمان برای این منطقه : تمام سال
ضریب خطر منطقه : ● بی خطر
تاریخ ثبت در سایت : 1399/9/22
مدت زمان : 8 ساعت و 15 دقیقه
بیشترین ارتفاع : 2972
کمترین ضریب خطا : 0
تجهیزات یا تخصصها :

توضیحات : این برنامه در تاریخ 21 آذرماه 1399 به اتفاق 4 تن دیگر از همنوردانم (آقایان احسان مینایی، رامین شریاندوست، سیاوش شهیدی و بهزاد فضلی) انجام شد. هوای این روز متغیر و بشدت سرد بود به گونه ای که لوله کمل بگ ها یخ زد و امکان نوشیدن آب از این طریق را نداشتیم، در مسیر صعود و فرود نیز بارها مه غلیظ منطقه را فرا گرفت و دید محدود شد. ساعت 6.50 از محل پارک خودرو استارت زده شد. در ابتدای مسیر تپه ماهورهایی را که کم ارتفاع هستند طی کردیم، از کنار زمین هایی گذشتیم که به تازگی دور آنها حصار کشیده شده بود و کانکس نیز در یکی از آنها گذاشته شده بود که گویای تصرف این زمین ها و به زودی شاهد ساخته شدن ویلاهایی در این منطقه که بالای 2300 متر ارتفاع دارند و خارج از محدوده روستای امامه خواهیم بود و احتمالا مانند بسیاری دیگر از نواحی محدودیت هایی برای تردد در سال های آتی ایجاد خواهند کرد.
به ابتدای شیب اصلی که رسیدیم با توجه به آنکه مسیر در روز گذشته توسط تیم 7 نفره ای از دوستانمان برف کوبی شده بود با سختی کم شیب زیاد تا قله فرعی را در پیش گرفتیم. بین نقاط 1 و 7 شیب اصلی شروع می شود و 8.37 دقیقه در محل مشخص شده روی ترک صبحانه را صرف کردیم. ساعت 9.44 بر روی قله فرعی بودیم و پس از توقفی کوتاه به 10 سمت قله اصلی ورجین ادامه مسیر دایم. در دو نقطه گذرگاه های سنگی وجود داشت که نیاز به توجه بیشتری برای عبور دارند. نهایتا ساعت 10.50 پس از گذر از آخرین شیب به قله ورجین رسیدیم.
پس از توقف و استراحتی نسبتلا طولانی راه بازگشت را پیش گرفتیم و حوالی ساعت 14 نهار را در کنار کانکس صرف کردیم. در نهایت 14.45 به محل پارک ماشین رسیدیم و برنامه به پایان رسید


تعداد دانلود : 71
تعداد نمایش : 759
ثبت فایل از : علی  جلالی



دانلود GPS   افزودن به لیست علاقه مندیها  


GPS Convertor : پس از دانلود برای تبدیل فایلهای gdb. به gpx. اینجا کلیک نمایید

و لینک نرم افزار ها و سایتهای مختلف دیگر







سیاوش شهیدی

5

1399/9/23
عالی بود. زنده باد