سوخـــــــــــــــــــــــــــــته(زمستان تابستان)

امتیاز :   امتیازی داده نشده   :   0
نام : سوخـــــــــــــــــــــــــــــته(زمستان تابستان)
استان : چهارمحال و بختیاری
تاریخ ثبت در سایت : 1399/9/14
مدت زمان : 9 ساعت و 0 دقیقه
بیشترین ارتفاع : 3440
تجهیزات یا تخصصها : کوله مناسب،کفش دوپوش،گتر،شلوار زمستانی،کاپشن گورتکس،بادگیر،دستکش،کلنگ ،باتون،کیف کمکهای اولیه،کیت بقا،کرامپون

توضیحات : روز چهارشنبه 5 آذر ماه 1399 ساعت 5:50 مبدا حرکت شهر فارسان را به سمت قله سوخته آغاز کردیم و بعد از گذشتن از شهر جونقان و شلمزار به شهر دستنا رسیدیم بعد از 10 دقیقه گذشتن از داخل شهر و جاده خاکی راس ساعت 6:50 به پای کار به ارتفاع 2100 رسیدیم حدود ده دقیقه نرمش کرده و استارت حرکت رو راس ساعت 7:00 زدیم بعد از یک ساعت به چشمه اول در ارتفاع 2484 رسیدیم کمی آب برداشته و حرکت را ادامه دادیم 45 دقیقه بعد به چاه آب رسیدیم (آخرین نقطه دسترسی به آب تا قله) از این قسمت به بعد که ارتفاع 2680 بود برف کوبی آغاز میشد ساعت 9:00 صبح بود و دمای هوا هم سرد و بادی با سرعت 30 کیلومتر در حال وزیدن بود مسیر راادامه دادیم تا ارتفاع 3000 اونجا کار کمی جدیتر شده بود و دمای هوا و باد هم سردتر و شدیدتر شده بودند،پوشش رو کمی بهتر کردیم و ادامه مسیر رو شروع کردیم راس ساعت 12:00 بر سر قله به ارتفاع 3440 بودیم دمای هوا بین 3 درجه و صفر متغییر و مسافت پیمایش شده 8 کیلومتر و 370 متر بود چند دقیقه بر سر قله ماندیم و چند عکس یادگاری برگشت به سمت پایین ساعت 14:00 بر سر چاه رسیدیم و نیم ساعت ناهار خوردیم و ادامه حرکت بسمت پایین و راس ساعت 16:00 برنامه رو به پایان رساندیم.