قله ساکا - شهریور 99

امتیاز :   امتیازی داده نشده   :   0
نام : قله ساکا - شهریور 99
نوع فعالیت : کوه نوردی
استان : تهران
میزان سختی : ● متوسط
مسافت : KM
برنامه : 1 روزه
مناطق : تهران،لواسان،افجه
بهترین زمان برای این منطقه : بهار،تابستان،پاييز
ضریب خطر منطقه : ● معمولی
تاریخ ثبت در سایت : 1399/6/8
مدت زمان : 2 ساعت و 10 دقیقه
بیشترین ارتفاع : 3315
کمترین ضریب خطا : 3
تجهیزات یا تخصصها : كفش مناسب،لباس مناسب هر فصل و حتما آگاهي از شرايط جوي و منطقه

توضیحات : روز پنج شنبه به همراه دوست عزیزم آقای میرزایی در ساعت 4 بامداد از میدان تجریش به سمت لواسان حرکت کردیم ودر ساعت 4:40 دقیقه صبح از محل پارکینگ روستای افجه ،خانه کوهنورد حرکت را آغاز کردیم و پس از طی مسافتی به 2 راهی دشت هویج و آتشکوه ساکا رسیدیم که ما به سمت چپ حرکت را ادامه دادیم و پس از عبور از رودخانه که کم آب هم بود ،کم کم ارتفاع گرفتیم و پس از عبور از چند گله کوسفند و سر و صدای سگهای گله ها کاملا به سمت چپ گرایش پیدا کردیم و وارد یک مسیر چالشی اما کوتاه شدیم تا نهایتا به 2راهی آتشکوه و ساکا رسیدیم که ما بخاطر برنامه ریزی از مسیر تابستانی به سمت قله ساکا رفتیم و در ساعت 7 صبح وارد قله شدیم . نکته مهم ترک ارسالی فقط مسیر رفت است که البته برگشت هم همان مسیر بود که من قصد داشتم ترک برگشت را هم آپلود کنم که امکان پذیر نبود.
نکته مهم:حتما ترک ارسالی را در نرم افزارهای مرتبط کنترل نمایید و با سایر ترکها مقایسه و بررسی کنید تا مورد نامعلومی برایتان وجود نداشته باشد .موارد جهت ارایه اطلاعات آپلود شده است فلذا مسئولیتی متوجه بنده نمی باشد.
در صعود و علی الخصوص فرود اصلا عجله نکنید چرا که طبق نظر متخصصان در هنگام صعود ضریب وزنی حدود 4 برابر و در فرود تا 8 برابر وزن اضافه به زانوها وارد میشود.
پرتوان باشید


تعداد دانلود : 38
تعداد نمایش : 562
ثبت فایل از : یاشار بایرامیان



دانلود GPS   افزودن به لیست علاقه مندیها  


GPS Convertor : پس از دانلود برای تبدیل فایلهای gdb. به gpx. اینجا کلیک نمایید

و لینک نرم افزار ها و سایتهای مختلف دیگر