خاتون بارگاه

1396/9/21

رضا رحیم خانلی

1393/3/25
سلام جناب مقدم . اول اینکه هیچ وقت به مسیر های ثبت شده توسط جی پی اس، اعتماد مطلق نداشته باشید بلکه سعی کنید براساس شرایط منطقه ، تجربه ، توان و دانش کوهنوردی خودتان مسیرها را اصلاح و از بهترین مسیر ممکن صعود کنید . دوم آنکه مسیر مورد نظر در آذر ماه و در شرایط کاملاً زمستانی ثبت شده است که می بایست به این موضوع توجه می کردید . سوم اینکه صعود ما براساس مسیر ثبت شده توسط آقای محسن عسگری انجام شده که اولین و شاید بهترین مجموعه مسیرهای کوهنوردی را ارائه کرده اند . چهارم باید عنوان کنم که ما در این مسیر به مشکل خاصی برخورد نکردیم و از دید اینجانب مسیر برای یک صعود زمستانی متعارف مناسب هست

رضا رحیم خانلی

علی مقدم

1393/3/25
سلام.ما روز جمعه از این مسیر رفتیم و واقعا متاسف شدیم.ما هم مسیرها رو ترک میزنیم ولی در پایان وقتی می بینیم مسیر رو درست نرفتیم اونو جایی آپلود نمی کنیم.ما از مسیر شما و به اعتماد اینکه در رزومه ی شما مسیرهای زیادی بود صعود کردیم ولی جز خستگی و آسیب دیدگی و مسیر خطرناک و کلی معطلی چیزی عایدمان نشد.به قله رسیدیم ولی این مسیر ابدا راه درستی نبود و باعث سانحه برای دیگران خواهد شد.و شایدم تا حالا شده باشه.وقتی برگشتیم پایین(از همون میانه‌ی راه از بالا دیده شد) دیدم یک راه راحت و پاکوب و بی خطر ۱۵۰ متر قبل از مسیری که شما مشخص کرده اید وجود داشت.شایسته آن است که این مسیر را از توی کاربری خود حذف کنید تا خدای نکرده دیگران به مشکل نیوفتند.روی قله گروهی را از قزوین دیدیم سوال کردند از کجا آمدیم مسیر رو که گفتیم تعجب کردند در پاسخشان گفتیم از این سایت استفاده کردیم وقتی نام سرکار را آوردیم شکوه کردند که مسیرهای ایشان همه خطرناک سخت و ناهموار و نا مناسب هست!!