زردکـــــــــــــــوه(چالمیشون،زرده،دوزرده)

تاریخ ثبت در سایت : 1397/5/14
مدت زمان : 13 ساعت و 0 دقیقه
بیشترین ارتفاع : 4000
تجهیزات یا تخصصها : پوشش مناسب فصل،در فصل تابستان 3 لیتر اب ،مسافت رفت و برگشت حساب شده 22 کیلومتر

توضیحات : برنامه غالبا دو روزه اجرا میشه ولی گروه از لحاظ امادگی خوب باشه یک روزه نیز انجام میشه گروه ما صبح ساعت 5 از فارسان یه مقصد یعنی سد اول کوهرنگ حرکت کردیم و راس ساعت 6:30 به سد رسیدیم و بلافاصله حرکت رو اغاز کردیم حدود 20 دقیقه اول چشمه ای در سر راه بود که اب برداشتیم و به مسیر ادامه دادیم حدود دو کیلومتر دیگه راه رفتیم و به چشمه ای که چادر عشایر نیز وجود داشت رسیدیم و صبحانه میل کردیم بعد از نیم ساعت به راه ادامه دادیم و راس ساعت 11:30 به جانپماه رسیدیم حدود نیم ساعت استراحت کردیم سپس به سمت قله چال میشون حرکت کردیم 12:45 قله چال میشون بودیم(حدود 10 متر زیر قله دست به سنگ دارد و افراد مسن و زیر 16 سال باید حمایت شوند) یک رب استراحت و عکس گرفتیم و به سمت دوزرده حرکت کردیم 13:30 دوزرده بودیم سپس به سمت شاه شهیدان رفتیم و راس ساعت 14:45 بر فراز قله شاه شهیدان بودیم حدود یک ساعت پایین قله برای استراحت و ناهار توقف کردیم سپس از یال قله دوزرده که خیلی مشکل بود پایین امدیم و راس ساعت 19:30برنامه رو به پایان رساندیم و سوار مینیبوس شدیم و برنامه رو به پایان رساندیم.برنامه در تاریخ 12 مرداد 97 اجرا شد