قله آزادکوه ( شاهزاده کج گردن ) gdb

امتیاز :   4.6   :   4.6
نام : قله آزادکوه ( شاهزاده کج گردن ) gdb
نوع فعالیت : کوه نوردی
استان : مازندران
میزان سختی : ● مشکل
مسافت : 9 KM
برنامه : 1 روزه
مناطق : روستاهای کلاک و نسن
بهترین زمان برای این منطقه : بهار - تابستان
ضریب خطر منطقه : ● معمولی
تاریخ ثبت در سایت : 1391/5/22
مدت زمان : 5 ساعت و دقیقه
بیشترین ارتفاع : 4390
کمترین ضریب خطا : 0
تجهیزات یا تخصصها : کفش و پوشاک مناسب ، چادر دوپوش .

توضیحات : آزادکوه را از 3 محور ، وارنگه رود ، روستای نسن و روستای کلاک بالا و همگی در جاده تهران چالوس می توان صعود کرد.دورترین مسیر از وارنگه رود و نزدیکترین آنها از کلاک می باشد . به دلیل فاصله زیاد آبادیهای ذکر شده ، این برنامه یک شب مانی را می طلبد . مسیرها همگی خیلی زیبا و پر از سرسبزی می باشند . چشم انداز خطالراس کوهای تخت سلیمان و علم کوه از روی این قله دیدنی است.


تعداد دانلود : 599
تعداد نمایش : 6422
ثبت فایل از : امیر همپا



دانلود GPS   افزودن به لیست علاقه مندیها  


GPS Convertor : پس از دانلود برای تبدیل فایلهای gdb. به gpx. اینجا کلیک نمایید

و لینک نرم افزار ها و سایتهای مختلف دیگر







حسن شکوری

4

1395/1/29

مهبد فهیمی

5

1392/4/29

شهاب الدین محمدی

0

1392/4/7
بله در کل که بیس کمپ اصلاً نرم‌افزار خوش‌ساختی نیست و واقعاً من در این رابط کاربری موندم. اما وی‌پوینت‌ها بعد از تبدیل به جی‌پی‌ایکس از بین نرفتند. شما چهارتا وی‌پوینت داشتید دیگه؟ کلاک بالا، کمپ، قله و گردنه چورن. درسته؟

مجید  باریکانی

5

1392/4/7
وقتی تبدیلش میکنین به GPX، وی پوینت ها از بین میرن، اینم در نظر داشته باشین فقط تِرک باقی میمونه، و منم اعتقدی ندارم مپ سورس قدیمی شده، چون اگه قدیمی شده بود براش آپ دیت ارائه نمیشد. چون خودم به صورت تجربی کار با این برنامه هارو یاد گرفتم، به شخصه به این نتیجه رسیدم که بیس کمپ اصلا پوزر فرندلی نیست و کار با مپ سورس خیلی راحت تره ;)

شهاب الدین محمدی

0

1392/4/6
آقای بخشش لطف کردند و پاسخ خوبی به من دادند. من فایل‌ها رو که به صورت جی‌پی‌دی هستند به فرمت جی‌پی‌ایکس تبدیل کردم و سپس همه چیز درست شد. ایشون یک سایت هم برای این کار معرفی کردند. http://www.gpsvisualizer.com/ که سایت بسیار خوبی بود و به راحتی تبدیل را انجام می‌داد و امکاناتش مثل یک برنامه برای تبدیل فایل بود. مپ سورس دیگر قدیمی شده و برای ویندوز هم، بیس کمپ ارايه شده. من بیشتر با مک کار می‌کنم و از همان ابتدا بیس کمپ برای مک ارايه شده بود.

مجید  باریکانی

0

1392/4/6
سلام، من فایل رو دانلود کردم و درست هست، این پسوند فایل با گوگل ارث باز نمیشه، شما که بیس کمپ رو امتحان کردین، مپ سورس رو هم امتحان کنین، من با مپ سورس باز میکنم و اگه بخوام رو گوگل ارث ببینم از اونجا انتقال میدمش پیروز باشید

شهاب الدین محمدی

0

1392/4/5
معذرت می‌خوام اما این دفعه‌ی nام هست که من موفق به دریافت صحیح فایل نمی‌شم. شما زحمت کشیدی و این سایت‌ رو درست کردی اما من نمی‌دونم مشکل از کجاست که این فایل ها نه با بیس کمپ باز می‌شه و نه با گوگل ارث. من هم با ویندوز تست کردم هم با مک و هم با براوزرهای مختلف. اما بی‌نتیجه بود. شما هم در پاسخ همواره فرمودید که فایل‌ها سالم هستند و هیچ مشکلی ندارند. برادر عزیز، جناب آقای بخشش، من هم که بیمار نیستم که هر دفعه چنین کامنت‌هایی بگذارم، حتماً مشکلی هست. لطفاً بررسی بفرمایید.

مجید  باریکانی

0

1392/4/4

ناصر سحرخیز

4

1391/6/29

آرش بخشش

5

1391/6/4
هم توضیحات کامل هم فایل کامل و بی نقص